Jag vill inte erkänna

 
Sunt förnuft och insikt i hälsa fick mig för ett antal år sedan att välja Becelprodukter. Det måste ju vara bättre för kroppen om en närstående med flertalet hjärtinfarkter får rådet av sin läkare att introducera Becel i hemmet. Och så gjorde även vi.
 
Efter moraltuggande på jobbet, tjat från tvkockar och nu även ofräscha bilder från fabriken så lutar det åt att överge den trogna vännen i kylskåpet.
 
Jag vill inte erkänna, men jag låter mig påverkas av reklam och omgivning och nu även skrämselpropaganda på aftonbladet.se. Ok, jag byter.
1 Schwester Ester:

skriven

Ett MYCKET klokt beslut! Sitter här fullproppad av kunskaper om hur människokroppen fungerar och kan bara säga att det finns så enormt mycket godare och trevligare alternativ för att hålla kroppen frisk. Blåbär t.ex! Rekommenderar boken "Kom inte och säg att du är gammal" av Mats Petersson. Kram!

Svar: Låter som en titel som känns klockren för mig ;).
Xmam

2 Nicolas:

skriven

Hej,

Här ger vi vår bakgrund till Aftonbladets artikel:
http://www.margarin.se/inlagg/bakgrund-till-artikeln-i-aftonbladet/

Kommentera här: